XIV Sesja Rady Miejskiej w Międzyzdrojach
- Data posiedzenia
- 26-06-2025, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, sala 101-102
Porządek obrad
- 1. Otwarcie XIV Sesji RM i stwierdzenie quorum.
- 2. Wnioski do porządku obrad.
- 3. Uwagi radnych do protokołu z dnia 29.05.2025 r.
- 4. Interpelacje i zapytania radnych.
- 5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
-
6. Przedstawienie, analiza oraz debata nad raportem o stanie gminy za 2024 rok.
-
7. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyzdrojów wotum zaufania.
- 8. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok. . a) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2024 rok; b) zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy; c) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów; d) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyzdrojach; e) dyskusja;
-
9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyzdroje za 2024 r.
-
10. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024.
-
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu.
-
12. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia tytułów „Zasłużony dla Międzyzdrojów” i „Honorowy Obywatel Międzyzdrojów” oraz określenia zasad ich nadawania.
- 13. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
- 14. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 15. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- 16. Wnioski komisji i radnych.
- 17. Wnioski i skargi mieszkańców.
- 18. Zakończenie obrad.